بیاد علیرضا
هر کاری کردم نتونستم این پست رو نذارم . چند واحد با هم داشتیم . پسر خوبی بود .
باورش خیلی سخته .
روحش شاد

+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 6:58 PM توسط سروش جم پور
|
هر کاری کردم نتونستم این پست رو نذارم . چند واحد با هم داشتیم . پسر خوبی بود .
باورش خیلی سخته .
روحش شاد

به نام خدا