در مسیر زاینده رود
سلام
ببخشید این چند وقته مسافرت بودم نتونستم به وبلاگ سر بزنم . از حامد هم تشکر میکنم که واقعا این وبلاگ رو سرپا نگه داشته ، خوب مطلب مینویسه . این چند مدت از دوستامون هم دور نبودیم . تو اصفهان بودم همین جوری شانسی علی عالی حسینی( خیلی تیپ خفنی زده بود گفتم بابا کوتاه بیا ) اس داد منم اصفهانم . دیگه هم دیگه رو پیدا کردیم و با داوود هم هماهنگ کردیم دیگه رفتیم اصفهان گردی .... خیلی خوش گذشت جای همه بچه ها خالی ی ی ی ی ... حالا بعدا اگه قسمت شد عکساش رو میزارم .
دیگه از فردا ما باید بریم دانشگاه تا این ترم آخری رو تمومش کنیم ....
حق نگهدارتون
+ نوشته شده در جمعه دوم مهر ۱۳۸۹ ساعت 1:4 PM توسط سروش جم پور
|
به نام خدا