سلام

ببخشید این چند وقته مسافرت بودم نتونستم به وبلاگ سر بزنم . از حامد هم تشکر میکنم که واقعا این وبلاگ رو سرپا نگه داشته ، خوب مطلب مینویسه . این چند مدت از دوستامون هم دور نبودیم . تو اصفهان بودم همین جوری شانسی علی عالی حسینی( خیلی تیپ خفنی زده بود گفتم بابا کوتاه بیا ) اس داد منم اصفهانم . دیگه هم دیگه رو پیدا کردیم و با داوود هم هماهنگ کردیم دیگه رفتیم اصفهان گردی .... خیلی خوش گذشت جای همه بچه ها خالی ی ی ی ی ... حالا بعدا اگه قسمت شد عکساش رو میزارم .

دیگه از فردا ما باید بریم دانشگاه تا این ترم آخری رو تمومش کنیم ....

حق نگهدارتون